Nombre total de pages vues

lundi 14 mars 2011

הרצח הפלסטיני של המשפחה הישראלית הצעירה

אני רוצה להביע צער עמוק שלי על הטבח של המשפחה היהודית הצעירה על ידי הפלסטינים הברברים. תינוקת, ילד בן 4 ו 11 ילד עם הוריהם נהרגו בזמן השינה על ידי שני רוצחים נתעבים מהשטחים הפלסטיניים. לא אחת סמכותם גינו את הפשע עם המילה המתאימה. החמאס חוגג.

שום תירוץ, אין סובלנות, אין להיכנע בשם השלום. מה שלום?

תנו שטחים של ארץ השייכת ליהודים מ 6,000,000 שנים. שתי הדתות נולדו מן היהדות. שני גברים.דת אחת על שמו של רב נולד ומת כיהודי אחד מואר השני שהיה מוגן בבית מקדש יהודי בזמן שהוא נרדף על ידי העם הערבי עצמו. מה אנשים שלהם לעשות? לכבוש את ירושלים ואת גלות היהודים מ 2000 שנה. בפרק זמן בצבע ידי פשע ומעשי טבח נגד היהודים. מספיק!

יותר מ 50 מדינות ערביות יודע רק דיקטטורים, איסלאמיזם, טרור, lapidating של נשים רודניות, כאוס המשפיעה על השטחים שלנו. החוקים שלהם, הם רוצים לכפות על אדמתנו. בגלל הנפט, הלחץ המופעל על ישראל לתת את השטחים שלה. למה? כי מדינות מוסלמיות לא מקבלים את ריבונות דת אחרת סביבם ..... jalousie כלפי יהודים. מצטערים אברהם בן יצחק לגיטימיים שלו בשם ישראל את האמת של ההיסטוריה. אברהם נשלח משם איסמעיל בנו הבלתי חוקי שלו עם אגר אמו למצרים. זו המציאות אחרת. לא היה שום חלק של ארץ עברית. לצערי משה לא ספר יהודים לארץ הוליווד, גם הם הלכו מאוחר יותר.

הנוצרים הם הרגו במדינות מוסלמיות במשך עשרות שנים, במצרים, בעיראק, הם נרצחו בלבנון ולכן יותר במדינות אפריקה ....

בגלל הנפט למדינות אירופה "לישון עם השטן".

זין על האו"ם ועל ההחלטות שלהם נגד ישראל.

הוגו צ 'אבז ואת totalitarians הלטינית דיקטטורים האמריקאי הכריז על מדינה פלסטינית. מזל טוב!ספק עם הפיצול לא בירושלים ולא צעד נוסף של קרקעות ישראל! אנחנו יכולים לראות את התוצאה ברצועת עזה.



שנאה, רצח, אלימות לאפיין את הסביבה של הפלסטינים. המפקדים שלהם, כמו השכנים הערבים מדהימה לגרום לאנשים שלהם לחיות עם שקרים תחת שחיתות ודיקטטורה.



דמוקרטיה אהבה לאפיין את ישראל.



בקרוב הנפט עומד להיבלע על ידי מי הבעלים. אמן